In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent The Mathematical Colours of Human Survival Technology

You are searching about In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent, today we will share with you article about In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent is useful to you.

The Mathematical Colours of Human Survival Technology

L’Era Romantica di l’Arti da a mità di u 18u seculu à a mità di u 19u seculu hè stata inspirata da l’ideali di una scienza antica etica persa. I so dirigenti eranu preoccupati chì l’umani avianu deviatu per esse guvernati da una cultura meccanicistica senza vita. U filòsufu di a scienza Wolfgang von Goethe hà cunsideratu chì Isaac Newton avia traditu a scienza di u culore per riduce tuttu à una realità meccanicistica bianca è nera. I teorii di percepzioni linguistiche di u culore di Goethe sò stati rinviviti in u 2012 cum’è un libru di l’annu “Through the Language Glass”, scrittu da u fisicu-linguista Guy Deutscher. Tuttavia, pochi pirsuni sò cuscenti chì in fattu, Isaac Newton in realtà refuted l’idea chì a tiuria meccanica di l’universu era cumpleta è chì, cum’è i Romanticisti, avia derivatu sta opinione da a stessa scienza etica persa.

U travagliu di altri pueti è artisti durante l’Era Romantica chì avia attaccatu Newton per avè una scienza derivata da una descrizzione di clockwork di un universu meccanicu hè stata ligata à scuperte di DNA impurtanti è u prublema hè diventata una sopravvivenza umana cruciale. Hè un successu eccezziunale chì in 2017 u Fondu Mundiale per l’Arti in Russia hà pigliatu nantu à ellu stessu per rejuvenate l’etica Scienza-Arte chì appartene à l’Era Romantica d’antan.

U geniu matematicu di Newton sustene una descrizzione più prufonda di l’universu chè quella di un cosmu meccanicu senza vita. A scienza, l’ecunumia è a religione appruvavanu u mudellu meccanicu, a basa da quale una falsa meccanica quantistica hè stata derivata da l’insignamentu chì a visione di u mondu di Newton era miccanica. Sia a scienza pulitica è cummerciale, inseme à a persuasione religiosa hà guadagnatu u cuntrollu di a nostra scienza muderna sbilanciata. Inseme cù i scientisti, l’istituzioni religiose eranu in negazione chì u prucessu di vita hà evolutu à l’infinitu, evucatu e lege religiose per rinfurzà e so opinioni. L’antica scienza etica persa ùn pudia micca vene in u so propiu finu à u tempu per a cunniscenza di l’ADN umanu vivu. Avà hè pussibule chì a meccanica quantistica sia cumpleta da a ricerca di u so intricatu cù a scienza di a biologia quantistica.

U documentariu televisiu di Arthur C Clark “I Culori di l’Infinitu” era nantu à a scuperta di Benoit Mandelbrot di a matematica frattale infinita. In u documentale, un cummentariu hè statu fattu chì l’evoluzione di a civilizazione ùn era micca inclusa in u scopu di un universu infinitu. U mutivu di questu hè chì a scienza prevalente hè guvernata da a “Legge Universale di Morte di Calore”, chì dice chì tuttu u calore di l’universu si sparghjerà in u spaziu friddu è eventualmente tutta a vita in l’universu deve esse estinta.

U matematicu più famosu di a storia, Georg Cantor era ancu u matematicu più disprezzatu di a storia per averia sfida à u cultu mundiale di a morte scientifica. A so dichjarazione chì un timore disfunzionale di l’infinitu avia infettatu a mente di i scientisti di l’età muderna hà creatu un furore scientificu è religiosu internaziunale. I matematichi famosi in u mondu, chì s’opponenu fermamente à una tale dichjarazione, s’uniscenu per cundannà salvaticumente u so cuncettu chì u prucessu di forza di vita puderia esse evoluzione versu l’infinitu. I capi religiosi influenti eranu furiosi chì a cunvinzione matematica di Cantor annunziò a so insistenza obstinata chì solu una Divinità Suprema puderia permette qualsiasi accessu à l’infinitu. I capi religiosi, cù dii diversi, eranu tutti disposti à luttà finu à a morte cum’è suldati chì difendevanu coraggiosamente a so rispunsabilità sacra per prutege a so participazione à u cultu mundiale di a morte.

U Prughjettu di l’Energia Alta di a NASA hà publicatu un documentu da u Cunsigliu Scientifico à l’Istitutu di Fisica di Belgradu, Petar Grujic, chì mostra chì l’antica matematica greca incorporava aspetti di a logica frattale infinita. Da u mischiu di vechji idee matematiche una scienza pulitica atomica etica emerse per guidà l’ideali demucratiche, riferenu vagamente à l’evoluzione di una saviezza murale infinita. Questa scenza pruposta hè stata cuncepita per guidà una forma di guvernu nobilitante per chì a civilizazione puderia diventà parti di un scopu universale eticu. Una tale scienza hè stata ritenuta necessaria per evità l’estinzioni chì appartenenu à i resti fossili di giganti di forme di vita precedenti chì ùn anu micca sopravvissutu à a so corsa d’armi di denti è artigli. In a Republica di Platone, l’antichi teorii atomichi avianu avanzatu à a tappa induve i platoniani definiscenu “Evil” cum’è una pruprietà distruttiva in l’atomu, chì puderia emerge per distrughje a civilisazione. Dunque, a scienza pulitica atomica pagana persa meriteghja a nostra attenzione immediata. Avemu bisognu di equilibrà l’aspettu distruttivu di l’emozioni matematiche atomiche cù a matematica atomica di ciò chì l’antichi Grechi chjamanu emozioni matematiche virtuose.

A matematica greca chì guverna l’evoluzione atomica etica hà postu l’idea chì u ciculu di 28 ghjorni di u muvimentu di a luna hà influinzatu u sviluppu di u ciculu di fertilità femminile. Hà dettu chì e vibrazioni armoniche emanate da a luna risonavanu cù l’atomi di u spiritu di a mamma per spiegà u so amore eticu è a cumpassione per i zitelli. A logica matematica indiana antica ùn era micca cusì vaga annantu à u cuncettu di una realtà matematica infinita viva. A matematica sanscrita, sviluppata prima di l’esistenza di a scienza atomica pulitica greca, alludeva à una tecnulugia futura chì deve esse derivata da a matematica di l’infinitu. Tuttavia, oghje a cultura termudinamica di a morte di u calore prevalente impedisce l’investigazione adatta à u sviluppu di una tale tecnulugia.

L’armuniosu prucessu matematicu grecu appartene à a “Musica di e Sfere”, chì u scientist Johannes Kepler hà utilizatu per fà e so famose scuperte astrologiche. Abbastanza scuperte scientifiche anu seguitu dapoi per pruvà chì l’infurmazioni termodinamiche di u cultu di a morte di u calore, chì guvernanu ogni aspettu di u nostru percorsu assicuratu à l’estinzione, hè simplicemente un cuncettu senza sensu. Duranti l’anni 1980, i ricercatori australiani anu dimustratu chì questu hè una situazione assurda.

In u 1979, u fisicu più premiatu di a Cina, Kun Huang, hà datu à i ricercatori australiani di Scienza-Arte a metodulugia per misurà a forza di vita chì guverna a crescita è u sviluppu di a conchiglia. Anu dimustratu chì a nostra lege di estinzione hè ciò chì u matematicu Cantor hà dettu chì era, un malfunzionamentu neurologicu in a mentalità scientifica.

E forme di vita di cunchiglia esistenu da 50 milioni d’anni è ùn sò micca estinte. In Australia l’antica matematica infinita greca hè stata programata in un computer per generà simulazioni evolutive di cunchiglia in un periodu di 50 milioni d’anni. E simulazioni di computer currispondenu perfettamente cù a lingua matematica scritta in u registru fossili di cunchiglia. A matematica disfunzionale chì sustene a nostra cultura di morte termodinamica pò generà solu simulazioni futuristiche futuristiche distorte o carcinogeniche. Dunque, a lege chì guverna l’evoluzione sana di a conchiglia versu l’infinitu appartene à i missaghji matematichi chì venenu da a criatura vivente in a cunchiglia.

In u 1990, u più grande istitutu tecnologicu di u mondu IEEE, basatu in Washington, hà postu a scuperta à fiancu di nomi cum’è Louis Pasteur è Francis Crick. Tuttavia, scentifichi eminenti chjusi in a so associazione cù a cultura termodinamica di u Guvernu australianu sò diventati estremamente ostili quandu cunfruntatu cù sta semplice osservazione fattuale.

L’ostilità versu a prediczione chì a ricerca di cunchiglia era socialmente impurtante era principiata in u 1979, dopu à l’Unità di Scienze di u Commonwealth di a Televisione Naziunale Australiana in quellu annu chì documentava u fondu di a ricerca di a conchiglia in a so serie schermata internaziunale, The Scientists – Profiles of Discovery. I scientisti è l’Amministratori di l’Arte di u Guvernu si sò uniti in u 1986 per attaccà in modu validu e scuperte di coquilla publicate da a prima rivista scientifica italiana, Il Nuovo Cimento, durante l’anni 1980. Più tardi, in u 2009, anu cessatu bruscamente a so constante disprezzu di a ricerca di Scienza-Arte quandu hè stata premiata una Medaglia d’Oro da una Accademia di Scienze in Londra.

E teorie di Scienza-Arte di u biologu molekulari, Sir CP Snow, presentate in a Rede Lecture di l’Università di Cambridge in u 1959 è a “Lettera à a Scienza” in u 1974 scritta da u ricercatore di cancro Nobel, Szent Gyorgyi, avianu una cosa in cumunu. Tramindui sustenevanu chì a cultura scientifica termodinamica obsoleta esistente appartene à a mentalità primitiva di i nostri antenati neoliticu.

A diffarenza estrema trà etica è non-etica matematica lingua emutivu hè avà assai ovvi. A matematica di a machina di poker, accumpagnata da vibrazioni di u sonu è di u culore, pò creà una forte compulsione emotiva per entra in stati di fallimentu finanziariu è murale. I guverni plutocratici (guvernu da i ricchi), facenu una guerra constantemente immorale cum’è una macchina di poker l’una contr’à l’altru. Impieganu stu fenomenu matimàticu-artisticu ingannatu, furmendu alleanze per mantene u putere glubale, per a prutezzione militante di u populu (a tribù di ‘Crazy Ape’ di Szent-Gyorgi) ch’elli rapprisentanu.

U disprezzu accumpagnatu à i danni subiti da a so creazione constante di vittime di fallimentu, rimette solu a dura realità di a lege apparentemente naturale di a sopravvivenza di u paradigma più adattatu. U puntu salienti da esse fattu, però, hè chì à l’antica scienza greca, a mentalità di a macchina di poker hè stata currettamente prevista per esse basata nantu à falsi illusioni emotivi.

In u 2010, a fusione di a cuntruversa ricerca australiana cù a ricerca quantistica di u cancer biologicu in partenariatu cù Quantum Art International era impurtante. Hè risultatu in a scuperta di l’antidotu à l’epidemie glubale di l’infurmazione scientifica illusoria disfunzionale trasmessa da a produzzione di massa di i dispositi di cumunicazione è d’infurmazione.

L’evidenza primaria in quantu à u putenziale tecnologicu di l’antidotu cuntene una prova visuale impurtante. A cuntrariu di a macchina di poker cuncepita per impiegà vibrazioni di culore per cuntrullà a mente, l’antidotu inverte u prucessu chì risultatu in a mente cuntrullà i culori in una pittura. U campu emutivu elettromagneticu chì porta stu fenomenu pò avà esse dimustratu visualmente.

In u 2016, a so presentazione di a teoria di l’antidotu cù l’opere d’arte pertinenti à u Cuncorsu Internaziunale di l’Arte Cuntempuranea in Russia, sottu l’auspici di u Fondu Mundiale per l’Arti, hà vintu un primu premiu. In 2017, u presidente di u World Arts Fund hà numinatu u Fundatore di Quantum Art International per aiutà à stabilisce un Prughjettu di Ricerca di Scienza-Arte per a migliurà di a cundizione umana globale.

U “Malu” sopra citatu in a scienza pulitica atomica etica di Platone pò avà esse cunsideratu cum’è una forma di cancru neurologicu chì minaccia a civilisazione glubale. Pò esse ragiunatu chì l’antidotu pò esse megliu introduttu da un putente cumplessu militare chì impiega ciò chì hè chjamatu una diplomazia militare suave, una spartera di tecnulugii di l’infurmazione mutuale benefica cù altre nazioni. Da a perspettiva di l’ADN chì l’omu pò esse cunsideratu appartene à una razza, sta diplomazia puderia superà e persuasioni religiose viulenti fanatiche. Da u puntu di vista di l’ADN, l’omu chì attaccanu l’omu hè ovviamente una forma neurologica non produttiva di cancru. Semplicemente programendu l’intricatu di a visione di u mondu disfunzionale cù l’infurmazioni di l’antidotu, e simulazioni di u pianu di sopravvivenza ponu esse generate per l’omu piuttostu chè per e forme di vita di cunchiglia.

Per riassume, Sir Isaac Newton certamente ùn hà micca cridutu chì a descrizzione meccanica di l’universu era cumpleta. In u so 28th Query Discussions hà publicatu, sottu a minaccia di esse brusgiatu vivu da a Chjesa per a so dichjarazione: chì quelli chì pensavanu chì a forza gravitazionale era causata da a massa di l’uggetti in u spaziu eranu pretenziosi è illogici. In fatti, hà dichjaratu chì a cunniscenza scientifica più autoritaria di a materia venia da a scienza greca antica. E scuperte di i grandi sapienti di l’Era d’Oro artistica di u Romanticismu avianu ancu derivatu a so etica da quella stessa scienza antica persa.

U significatu suciale di tuttu ciò chì sopra hè statu dramatizatu da l’autore / artista australianu di Scienza-Arte Chris Degenhardt in u so libru “Democracy on Trial – The verdict” publicatu in 2002. Da a perspettiva di scuperti di DNA fatti da quellu tempu, hà publicatu un novu prucessu chì implica. nova evidenza chì exonera Sir Isaac Newton da l’accusazione di Wolfgang Von Goethe chì Newton avia distruttu a scienza di a percepzione emotiva di u culore. In 2017, l’edizione Retrial di u libru sopra hè stata publicata sottu l’auspici di Feedaread Publishing, in associu cù Amazon Books.

Video about In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent

You can see more content about In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent on our youtube channel: Click Here

Question about In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent

If you have any questions about In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent was compiled by me and my team from many sources. If you find the article In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent

Rate: 4-5 stars
Ratings: 3639
Views: 91536463

Search keywords In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent

In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent
way In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent
tutorial In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent
In An Object-Oriented Programming Language What Does An Object Represent free
#Mathematical #Colours #Human #Survival #Technology

Source: https://ezinearticles.com/?The-Mathematical-Colours-of-Human-Survival-Technology&id=9656343

Related Posts

default-image-feature

How Much Foreign Language Is Being Taught In U.S. Schools What Kind of Language Should Be Used For The Teaching of Elementary School Pupils?

You are searching about How Much Foreign Language Is Being Taught In U.S. Schools, today we will share with you article about How Much Foreign Language Is…

default-image-feature

Which Type Of Language Development Is Seen In 4-Year-Olds Don’t Feed That to Baby!

You are searching about Which Type Of Language Development Is Seen In 4-Year-Olds, today we will share with you article about Which Type Of Language Development Is…

default-image-feature

Which Of The Following Is Not A High-Level Programming Language The Future Calls For Swift: An All-New Programming Language for iOS Apps

You are searching about Which Of The Following Is Not A High-Level Programming Language, today we will share with you article about Which Of The Following Is…

default-image-feature

Which Of The Following Is An Example Of Person-First Language Leaving the Wilderness Alive – How to Survive When All You’ve Got is You

You are searching about Which Of The Following Is An Example Of Person-First Language, today we will share with you article about Which Of The Following Is…

default-image-feature

How Many 5-Letter Words Are There In The English Language Visual Evolution of Writing Systems Towards Latin Alphabet – A Hypothesis

You are searching about How Many 5-Letter Words Are There In The English Language, today we will share with you article about How Many 5-Letter Words Are…

default-image-feature

Http Www.All-About-Body-Language.Com Body-Language-Books.Html What To Say to Our Ex to Get Her Back

You are searching about Http Www.All-About-Body-Language.Com Body-Language-Books.Html, today we will share with you article about Http Www.All-About-Body-Language.Com Body-Language-Books.Html was compiled and edited by our team from many…