How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language How to Plan the Perfect Open House

You are searching about How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language, today we will share with you article about How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language is useful to you.

How to Plan the Perfect Open House

Avete mai spesu tempu è energia à pianificà una Open House, solu per avè menu di cinque persone chì assistenu? Avete mai avutu una tonna di persone chì si prisentanu à a vostra Open House, è ùn anu pussutu cunvertisce una sola in una vendita o un futuru cliente? Ùn site micca sicuru perchè a vostra Open House hà fiascatu?

Open Houses sò avà più impurtanti per l’agente immubiliare chè mai. Un rapportu in 2015 da l’Associazione Naziunale di Cumpratori è Venditori di Immubiliarii Immubiliarii hà indicatu chì u 48% di i cumpratori di casa citavanu l’Open House cum’è una fonte impurtante per a maiò parte di a so informazione. I ragiuni di questu sò evidenti, per parechji hè a prima volta chì si sentenu l’odore, vede è sente a casa in persona. Hè ancu una manera di vede ciò chì l’altri pirsuni pensanu di a casa, chì hè un impulsu putente in a percepzione di una persona di una casa particulari.

Sò Cindy Bishop di Cindy Bishop Worldwide. Sò fieru micca solu di esse un agente immubiliare di successu cù più di 28 anni di sperienza, ma ancu di un trainer è coach espertu è utile. Sò impegnatu à fà successu à tutti quelli chì entranu in cuntattu cun mè, è aghju cumpilatu i seguenti cunsiglii di casa aperta per voi, sia da a mo propria sperienza, sia da l’insignamentu è l’addestramentu di i mo amici. Aduprate per riesce, è cuntattatemi s’è vo avete qualchì quistione à tutti!

Eccu i migliori modi per fà a vostra Open House perfetta:

1. Sceglite una pruprietà unica, chì hè faciule da truvà.

Spessu ùn avemu micca u cuntrollu di quale pruprietà mustramu, ma quandu simu capaci di selezziunà una casa in quale accoglie un avvenimentu Open House, duvemu circà e proprietà cù i seguenti:

* Una strada diretta versu elli cù pochissime volte. I nomi di strada sò faciuli, è i segni di strada sò visibili.

* Pruprietà chì sò ben conservati, è visualmente piacevuli da l’internu è l’esternu.

* Una casa cù una sorta di “iniziatore di cunversazione”. Hà una caratteristica unica, è ùn hè micca solu quattru mura. Puderia avè una piscina infinita, un armariu walk-in, o una cucina recentemente riprogettata.

* U vostru signage deve esse più grande di a vita. U ghjornu di l’avvenimentu, avete bisognu di qualcosa per fà chì i segni spuntanu ancu più. Balloons sò spessu usati, o si pudia ancu pruvà streamers, o pinwheels. Siate creativi, pruvate solu di truvà qualcosa prufessiunale, ma chì cattura a luce è l’attenzione di e persone.

2. Fate u vostru avvenimentu Open House à u mumentu bellu.

* Ùn avete micca u vostru avvenimentu dopu u bughju. Pianu u vostru avvenimentu per finisce à u tramontu.

* Cunsiderate avè una vista previa di a casa aperta separata, solu per i vicini. È dopu un avvenimentu apertu à u publicu dopu. I vicini amanu stu cuncettu di l’avvenimentu in anteprima, perchè li face sentu speciali, è amanu suggerisce quale deve campà in u so vicinatu. Li permette ancu di cumincià à pensà à l’amichi è a famiglia chì volenu vicinu, è diventanu parte di a vostra forza di vendita per voi, è ancu a vostra forza di publicità per a casa aperta vera.

* Sè vo avete un avvenimentu solu per i vicini, pensate à caccià una camera è intervista è arregistrà elli parlendu di u quartiere. Questu hè qualcosa chì pudete aghjunghje à u vostru situ web, o i media suciali, o avè ripetutu u ciclu durante a vostra Open House. Per esempiu, imaginate quantu putente hè di avè un tistimunianza registrata da una mamma in a zona di u distrittu di a scola?

* Ùn sceglite micca una data è un’ora induve e persone ùn sò micca dispunibili, per esempiu, a maiò parte di e persone travaglianu da u luni à u venneri da 8:00 à 17:00, è pò esse micca liberu u mercuri à 3 ore di sera. Inoltre, e persone ùn sò generalmente micca libere in i weekend di vacanze.

3. Fate u vostru avvenimentu Open House l’atmosfera ghjusta, è più eccitante, megliu!

* A musica di divertimentu hè una pussibilità, ma fate attenzione à ùn distraisce micca è chì evità certi generi o lingua chì ponu esse offensivi. A musica pò esse vistu cum’è un modu per copre i rumori o fallimenti meccanichi in a casa. Assicuratevi chì site sensibule à cumu si percepisce a musica.

* I snack sò un must! Pruvate u vinu è u furmagliu, o a biera è l’ali. A parte più impurtante di l’alimentu hè chì deve currisponde à u tipu di quartiere chì site. U pollulu frittu è l’hamburger ùn sò micca prubabilmente adattati à una lista di milioni di dollari, ma champagne è caviar ùn sò micca prubabilmente adattati in un primu postu. Situazione di l’acquistu di casa di tempu, sia. Solu una parolla di prudenza; però, sè vo site alcolu, fate assai attenti à quale serve. Puderete ancu vulete uttene qualcunu in a vostra squadra per aiutà cun questu. L’ultima cosa chì avete bisognu hè chì qualcunu beie à a vostra casa aperta cum’è minore, o qualcunu per caccià sopra intoxicatu è entra in un accidente. Sè in u tipu ghjusta di l’ambienti, avè cibi cunfortu hè soprattuttu accoltu è face chì parechji visitatori si sentenu più in casa. Attenti à evità l’alimenti cù cattivi odori o odori, perchè ùn vulete micca attribuiti à a casa.

* Cunsiderate di lascià un segnu scrittu à a manu per “Aiutate voi stessu” cù una lista d’ingredienti, per chì i visitori sentenu chì sò capaci di manghjà i snacks furniti senza teme.

* Cunsiderate avè una presentazione o una tavula fotografica interattiva chì presenta a casa in diversi periodi di l’annu. Pudete vulete mustrà a casa in i mesi di l’estiu, per esempiu, s’ellu hè oghje ghjennaghju è u giardinu è a piscina sò congelati.

* Cunsiderate di fà una tavola, scrivania, o stazione cù l’infurmazioni di a scola lucale, l’infurmazioni di u quartieru, etc. Più risorse pudete furnisce, u megliu. Vulete chì l’invitatu si ferma à sta stazione è versà nantu à e risorse, è fate quante dumande pussibule.

* Assicuratevi di impegnà ogni visitatore cusì chì anu interessatu, è volenu stà più longu.

4. Ùn fate micca solu publicità a vostra Open House, crea buzz intornu à questu.

* Crea un avvenimentu nantu à e social media, è spartelu cù tutti i vostri amichi è clienti, è ancu tutti i vostri listi di e-mail. L’annunzii di Facebook sò diventati una risorsa incredibile per ghjunghje à una tonna di persone in a vostra zona chì altrimenti ùn sarianu micca stati in e vostre rete. È hè incredibbilmente costu-efficace, per ciò chì face. Duvete filtrà l’annunziu di Facebook per include solu e persone in codici postali mirati. Pudete ancu annullà o esclude e persone chì travaglianu per altri agenti immubiliarii o brokerages cuncurrenti.

* Flyer circundante imprese è scole in l’area di u listinu. Pigliate quante porte pussibule.

* Visitate e case di i vicini cù boni newsletter o inviti. A più bella l’invitu, u più grande hè a probabilità chì s’intruduceranu per vede ciò chì tuttu di u fuss hè. Certi agenti suggerenu ancu di utilizà l’inviti di stile di matrimoniu.

* Ùn fate micca solu publicità nantu à un canale. Pudete pruvà l’avvenimenti di Facebook, Twitter, u vostru situ web, a vostra lista di e-mail, u vostru newsletter, NextDoor.com, è ancu Craigslist. Solu assicuratevi di seguità tutte e liggi di publicità è di cummercializazione adattate cum’è designate da e vostre lege di brokerage è statali.

5. Logistica, Logistica, Logistica

* Assicuratevi chì tuttu hè in ordine per vede u vostru megliu, è a casa pare u megliu. duverebbe esse pulita, i lampadini duveranu esse novi, u polu deve esse andatu, i rinfrescante di l’aria deve esse travagliatu, u clima deve esse cuntrullatu. Aghju ancu intesu parlà di certi agenti chì furnenu i cookies in anticipu di u grande avvenimentu per chì a casa si senti è puzza extra casale.

* Cunsiderate l’eliminazione di i disordine, chì rende a navigazione in casa difficiule. Pudete ancu caccià o ammuccià l’arti offensivu, o tuttu ciò chì puderia fà chì qualcunu si senti incunificatu. Ma attenti – assicuratevi chì u pruprietariu ùn solu scaccià l’ingrossu in armarii o armarii! A ghjente si preoccupa di più in più di u almacenamentu in questi ghjorni, è s’ellu pare chì l’armarii è l’armari sò sbulicati à e cuciture cù junk, assumeranu automaticamente chì a quantità di spaziu di almacenamentu in a casa ùn hè micca abbastanza.

* Aduprate a luce naturale à u vostru vantaghju. Assicuratevi chì tutti i trattamenti di a finestra sò aperti è tutti i cortini sò tirati. Tutti l’interruttori di lumi deve esse attivati, indipendentemente da induve sò. Ùn vulete micca chì qualchissia teme per andà in u sotano, o pensendu chì ùn sò micca permessi di entre in u garage.

* Assicuratevi chì u pruprietariu di a casa ùn hè micca presente. L’ultima cosa chì avete bisognu hè ch’elli anu un colpu emutivu perchè vanu in a memoria, o rispondenu à una quistione incorrectamente. E persone si sentenu ancu incunificate per liberà u roaming quandu a persona chì pussede a pruprietà guarda sopra a so spalla.

* Dittu questu, i valori, se lasciati in casa, devenu esse assicurati. À u minimu, duvete sapè ciò chì sò è induve, è fà un inventariu di elli. Vi cunsigliu assai di insiste chì u pruprietariu di a casa li piglia fora di a pruprietà prima di a casa aperta, perchè ùn site micca rispunsevuli per elli in casu di danni o furti.

* Aduprate a vostra squadra. Sè vo site solu in una Open House, pudete esse spargugliatu troppu magre. Sè partite per un minutu per verificà chì un segnu in u cantonu ùn hè micca cascatu, pudete missu qualcunu chì vene per truvà nimu. Avè una persona per a signalizazione è u libru d’ospiti, una persona nantu à i dettagli di l’alimentariu è di a bevanda, è chì vi lascia liberu di parlà è di impegnà l’ospiti.

* Avè un agente di prestitu o un prestatore in manu, per risponde à qualsiasi quistione potenziale chì u cumpratore di a casa pò avè nantu à u prucessu.

* Assicuratevi di avè i documenti necessarii necessarii. Pudete stampà una copia di u MLS, ma hè fortemente suggeritu chì fate un librettu, volante, o qualcosa più persunalizatu à a pruprietà, è à sè stessu.

* Assicuratevi di cunnosce u vicinatu, è avè fattu paraguni di valori in u vicinatu. Puderete perde a credibilità s’è qualchissia vi faci una dumanda è ùn cunnosci micca stu tarritoriu, è sò sicuru chì preferite un prufessiunali !

6. Aduprate u Toccu Personale

* Ùn hè micca abbastanza per avè ogni visitatore firmatu. Duvete piglià note dettagliate nantu à a vostra conversazione cù ogni persona. Se ùn pudete micca ricurdà questu, un suggerimentu utile hè di ammuccià un notebook o tableta in un cassetto di cucina, è fate note mentre u ghjornu passa.

* Duvete ricurdà una cosa di ogni visitatore è purtalla in un certu puntu durante a so visita di a casa. “Jerry, ùn saria micca questu un locu maravigghiusu per almacenà i vostri mazze di golf?”

* Ùn pruvate micca di vende à nimu. Vi veneranu à voi, è dumandà l’infurmazioni chì anu bisognu, quandu anu bisognu. Questu hè un tempu per stabilisce relazioni. U vostru unicu scopu deve esse di rende sta casa (è sè stessu) memorable.

7. Seguità

* Aghjunghjite tutti i visitatori à a vostra lista di e-mail, è ancu a vostra lista di newsletter. AM Open House hè una grande app è risorsa per assicurassi di mantene a so attività cù questu.

* Per quelli visitatori chì anu interessatu seriamente in a casa o in voi, carte scritte à manu duveranu esse mandate ringraziendu per esse venute, è incuragisce a so attività in u futuru. Pigliate quellu librettu praticu chì avete stashed, è fate note persunali in ogni carta. Hè più prubabile di mantene u più persunale hè. Soprattuttu, assicuratevi chì a vostra infurmazione di cuntattu hè nantu à ogni carta.

* Certi agenti mandanu ancu video. Pudete invià in un video live di Facebook di a casa aperta, o mandà un video YouTube di u listinu. Pudete ancu mandà un video di una cartolina d’auguri per un modu speciale per dì “grazie per assistisce!” BombBomb hè una grande risorsa per stu tipu di video.

* U missaghju di testu hè un modu maravigliu per cuntattà e persone, è hà una tarifa aperta di 95%. Hè menu invasivu chè una telefonata, chì a ghjente pò evità di risponde s’ellu ùn cunnosci micca un chjamatu specificu. Mandate un missaghju di testu assai specificu cù un ringraziu, l’indirizzu di a pruprietà, è più infurmazione nantu à a pruprietà, o un ligame per più infurmazione.

* Mandate un seguitu à u seguitu cuminciendu cù l’intestazione di u sughjettu “Aghju scurdatu di dilla … ” – Pudete tandu indicà una funzione chì avete trascuratu di parlà di elli nantu à a pruprietà attuale, o ancu indicà altre proprietà chì pudete avè elencu, se questu hè cascatu per elli.

Di sicuru, a megliu risorsa per una Open House hè un coach, chì pò suggerisce strategie uniche per a vostra cumunità è clientela. Ùn hè solu questu più efficace, ma un coach deve seguità cun voi per assicurà chì tuttu hè andatu bè, è dumandate ogni passu s’ellu ùn hè micca.

Cindy Bishop hè a Managing Director di Cindy Bishop Worldwide, una sucietà di educazione immubiliare specializata in a furmazione di crescita è crescita di l’imprese per a cumunità immubiliare. Cindy hè un coach attivu specializatu in u sviluppu cummerciale di l’agenti immubiliarii.

Video about How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language

You can see more content about How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language on our youtube channel: Click Here

Question about How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language

If you have any questions about How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language was compiled by me and my team from many sources. If you find the article How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language

Rate: 4-5 stars
Ratings: 6652
Views: 96679374

Search keywords How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language

How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language
way How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language
tutorial How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language
How.To.Say U Want To.Date Me.In Sign Language free
#Plan #Perfect #Open #House

Source: https://ezinearticles.com/?How-to-Plan-the-Perfect-Open-House&id=9724725

Related Posts

default-image-feature

How To Teach English As A Foreign Language To Five-Year-Olds Interview With Frank McGee, Author of "A Song for the World"

You are searching about How To Teach English As A Foreign Language To Five-Year-Olds, today we will share with you article about How To Teach English As…

default-image-feature

How To Prove That A Language Is A Context-Free Language 9 Obstacles That Keep You From Achieving Your Goals

You are searching about How To Prove That A Language Is A Context-Free Language, today we will share with you article about How To Prove That A…

default-image-feature

How To Manage A Multi-Language And Multi-Reading Level Classroom Living in The Gambia

You are searching about How To Manage A Multi-Language And Multi-Reading Level Classroom, today we will share with you article about How To Manage A Multi-Language And…

default-image-feature

How To Find Product Key For Windows 8.1 Single Language Step by Step RSS Feeds for New User

You are searching about How To Find Product Key For Windows 8.1 Single Language, today we will share with you article about How To Find Product Key…

default-image-feature

How To Check If Windows 8.1 Is Single Language Edition Sage ERP 1000

You are searching about How To Check If Windows 8.1 Is Single Language Edition, today we will share with you article about How To Check If Windows…

default-image-feature

How Much Of Your Self-Esteem Is Tied To Your Language The Art of Communicating

You are searching about How Much Of Your Self-Esteem Is Tied To Your Language, today we will share with you article about How Much Of Your Self-Esteem…