How To Prove That A Language Is A Context-Free Language Thickening Narrative Therapy Through Existential Psychotherapy

You are searching about How To Prove That A Language Is A Context-Free Language, today we will share with you article about How To Prove That A Language Is A Context-Free Language was compiled and edited by our team from many sources on the internet. Hope this article on the topic How To Prove That A Language Is A Context-Free Language is useful to you.

Thickening Narrative Therapy Through Existential Psychotherapy

C’era una volta avà, avà. U passatu hè statu scrittu da parechje prospettive ma u futuru hè sempre in biancu è avà hè l’attu di scrive. A terapia narrativa hè una forma di terapia chì usa a narrativa o a storia di a nostra manera di vede a nostra situazione di vita. Cerchemu quella crack in a lente chì dice una manera alternativa di percive i nostri prublemi. Ùn per cambià a storia, ma per cuntà da una vista diversa. A terapia narrativa onora queste storie è accetta ancu chì ogni vista hè impregnata di significatu chì a famiglia, a società, a cultura hà preordinatu cum’è u significatu “giusta”. A terapia esistenziale tende à fucalizza più nantu à a postura individuale è cun un focusu nantu à “avà” invece di u passatu o futuru. A so volta esamina i limiti è l’espansione. I quattru zoni principali di esaminazione in l’esistenzialisimu sò significatu (vs. senza significatu), libertà (vs. confinement), morte (vs. vita) è isolamentu (vs. inclusione) (Yalom, 1980). A terapia narrativa è a psicoterapia esistenziale ponu aiutà à cumpensà e lacune rimaste da l’altri. Cumprendu un tempu passatu, presente è futuru è dà significatu sia cum’è una postura individuale è cullettiva.

U terminu significatu hà eludutu i filòsufi per millaie d’anni. Per dà una definizione precisa hè dimustratu quasi impussibule. U modu chì usemu u significatu hè un filu chì corre in a maiò parte di e scole maiò di psicoterapia. A vista in a terapia narrativa hè chì u significatu ùn hè micca datu, nunda hè impregnatu di significatu, ma invece hè l’interpretazione di l’esperienza. Questa interpretazione hè attraversu a teoria di a custruzzione suciale di a realità. In cunsiquenza (“A Custruzzione Sociale di a Realità”, 2009):

“U cuncettu cintrali di A Custruzzione Soziale di a Realità hè chì e persone è i gruppi chì interagiscenu inseme in una forma di sistema suciale, cù u tempu, cuncetti o rapprisintazioni mentali di l’azzioni di l’altri, è chì questi cuncetti eventualmente diventanu abituati in roli reciproci ghjucati da l’attori in rapportu à l’altri.Quandu sti rolli sò dispunibuli à l’altri membri di a sucetà per entre in è ghjucà fora, l’interazzione reciproca si dice chì sò istituziunalizati.In u prucessu di sta istituziunalisazione, u significatu hè incrustatu in a sucetà. Sapienza è cuncepimentu di a ghjente ( è a credenza) di ciò chì a realità hè diventa incrustata in u tessulu istituziunale di a società “.

Un modu più generale di dichjarà questu hè chì per mezu di a lingua, i simboli è u dialogu interattivu dà significatu à una sperienza. Prima vene l’esperienza è poi quella sperienza hè filtrata attraversu queste transazzione culturale chì poi crea interpretazione. Solu perchè vedemu u culore blu hè solu “blu” perchè hè statu u significatu assignatu chì hè accadutu in un cuntestu culturale. Una formula rapida per u significatu in a terapia narrativa hè l’esperienza più l’interpretazione uguale à u significatu.

Unu di l’inquilanti core di a psicoterapia esistenziale hè a frasa spessu citata da Sartre “l’esistenza precede l’essenza”. U significatu hè custruitu personalmente, cumparatu cù a custruzzione suciale. Ci sò datu cum’è noi tutti andemu à mori chì tutti avemu da affruntà. U significatu hè dunque custruitu personalmente in questu quadru. Siccomu avemu da more in un certu puntu in u futuru chì significa u mumentu attuale? Stu significatu si crede chì vene da l’individuu. Diventamu un esse umanu più onestu o autenticu quandu ricunnoscemu sta custrizzione, ma ci dumandemu ciò chì avemu da fà ? Prima ci hè solu esse, cum’è in u mumentu prisente, è dopu da quì creamu l’essenza. U significatu in a psicoterapia esistenziale tende à esse nantu à e credenze sopra, cum’è a quistione di “chì hè u significatu di a vita?”

Una mossa teorica chjave in a terapia narrativa hè di attentu à ciò chì hè chjamatu u mumentu spumante. Mentre chì un cliente trasmette a storia di ciò chì l’hà purtatu in l’uffiziu di u terapeuta, u terapeuta sta à sente per un episodiu in a storia chì cuntradisce a storia principale. Una storia chì conta una stampa sfarente di a nostra manera preferita di esse, per esempiu, se un cliente conta una storia di depressione, allora u terapeuta sente per un avvenimentu o tempu chì a depressione ùn era micca presente. A narrazione di sta storia alternativa in a terapia narrativa hè chjamata “re-authoring”. U terapeuta pò aiutà à questu, evuchendu ancu ciò chì hè chjamatu una conversazione “ricurdativa” induve un focusu maiò hè nantu à l’identità di un altru significativu passatu chì hà aiutatu à cuntribuisce assai à a vita di u cliente. Questu pò esse un amicu, un amante, un genitore, un musicista, o ancu un autore.

Per aiutà u cliente in questa strada, u terapeuta deve esse decentratu è micca influente. Puderanu fà questu aiutendu à u cliente à “grossa” a storia preferita incuraghjendu i dettagli di ciò chì hè dettu, invece di avè una descrizzione fina di un avvenimentu. Per esempiu, invece di dì solu chì u clima hè bellu fora, fate dumande nantu à perchè u cliente pensa chì hè bellu fora. Chì ghjè l’odori, l’aria, a sensazione, li ricurdeghja di qualcosa, U terapeuta faria bè di mantene in mente a ricca storia di psicoterapia esistenziale per aiutà à addensà u modu preferitu di esse.

A psicoterapia esistenziale hà una ricca storia di cunniscenze di a manera chì usemu ciò chì Howard Gardner hà chjamatu intelligenze multiple. Sò, sicondu Wikipedia, intelligenza corporale-kinestetica, interpersonale, verbale-linguistica, logica-matematica, naturalistica, intrapersonale, visuale-spaziale è musicale (“Theory of multiple intelligences”, 2009). Howard Gardner hà prupostu una nona intelligenza chì seria una intelligenza esistenziale. L’intelligenza esistenziale consisterebbe in a capacità di pudè mette in questione prublemi più grande in a vita cum’è a morte, a vita è u pussibbili significatu spirituale (“Teoria di l’intelligenza multiple”, 2009). A terapia narrativa abbraccia ancu sta nuzione di intelligenza multiple ancu s’ellu ùn hè micca esplicitu. U terapeuta hè incuraghjitu à scopra cù u cliente u megliu modu di spressione pussibule. Questu puderia esse attraversu musicoterapia, terapia di scrittura, o ancu terapia d’arte. A psicoterapia esistenziale in cungiunzione cù a psicoterapia umanistica hà storicamente prumuvutu u cuncettu di l’autore sanu cumpresu da un angulu esplorativu. U terapeuta ùn vene micca da un rolu espertu, ma da un interessu in a persona genuina o l’approcciu fenomenologicu. Per esse cumplettamente presente cù questu approcciu, l’intelligenza chì u cliente travaglia megliu da esse a via di esplorazione per u sviluppu ulteriore.

Semu per sempre in u tempurale avà, ma sò sempre focu annantu à i piani futuri, preoccupazioni, speranze, o ancu sogni. Cume quandu ùn simu micca cuncentrati in u futuru, simu cuncentrati in u passatu. U passatu cuncentratu nantu à e nostre preoccupazioni, a vergogna, ancu i nostri dubbii. Questu tende à esse u regnu di a terapia narrativa. Hè ligà una sequenza di avvenimenti attraversu un periodu di tempu specificu è dà quellu significatu. A terapia narrativa lotta cù u mumentu di avà. Postuleghja un centru o sè in cuntrastu cù u cuncettu buddista di u no-self. Questa postura di un sè hè riferita da un statu di un observatore chì cerca o ricurdeghja a storia. U cuncettu di u no-self cuntradisce sta pusizioni è ùn hà micca observatore ma questu hè in u tempurale avà. U cuncettu di l’esistenza hè u currente avà o u diventendu (cum’è un fiore chì si apre in ciò chì puderia esse). A psicoterapia esistenziale rende tributu à u passatu è u futuru pussibule, ma a fonte principale di u tempu tempurale hè l’ora. Ghjacumu Bugental chjama questu u mumentu vivu (Bugental, p.20). Mentre in a fase di re-autore è ingrossi a trama in a terapia narrativa, sta postura esistenziale puderia esse assai informativa. Puderia ancu esse usatu in a fase saturata di u prublema di a narrazione. Se u cliente pari stuck on issues of the effects or judgements of a particular event, allora dumandate ciò chì pare esse l’emozioni attuali, pinsamenti, odori, etc. per unclog u bloccu. Stà in u tempurale avà ci sò parechje facet chì puderanu esse esaminati per esempiu l’experientia cinestetica attuale. Questu hè un modu pussibule per aiutà cù u prublema di esse stuck.

I psicoterapeuti esistenziali tendenu à ritruvà in quattru regni diffirenti per a creazione di significatu. Sò a libertà, a morte, l’isolamentu è a mancanza di significatu (Yalom, 1980). Ognunu di sti regni pò esse custruitu cum’è in un continuum. A libertà avaristi dui lati estremi. Da una parte di a libertà ci saria a restrizzione cumpleta di ogni libertà in tuttu. Ùn avè nisun tipu di scelta cum’è esse ingaghjati in un dungeon. L’altru finale seria a libertà cumpleta cum’è si trova in i filusufie libertine di tuttu ciò chì va senza restrizioni. I psicoterapeuti esistenziali ponenu chì ognunu di noi cade in un locu in questu continuum. Per muvimenti, per truvà sollievu da e nostre lotte cù a nostra malatia mentale o angoscia, avemu bisognu di ghjunghje à una cunniscenza individuale nantu à induve simu oghje nantu à questu continuum è induve vuleriamu andà o ciò chì vuleriamu diventà. Per esempiu, se sentimu chì avemu troppu libertà per via di overindulgence senza restrizioni, pudemu avè bisognu di trasfurmà un pocu in questu continuu per più restrizioni per aiutà à equilibriu. Ùn ci hè micca risposte ghjuste o sbagliate, ma induve l’individuu si senti adattatu. Per aiutà à addensà u modu preferitu di esse in a terapia narrativa, sta teoria puderia pare esse una limitazione di ciò chì significa. Stu significatu hè creatu da u terapeuta è u cliente, ma sustene chì se l’avemu utilizatu cum’è mappa, pò aiutà à mantene l’accentu.

Questa opinione ùn hè micca pensata à esse una pusizioni chì hè fundata in una postura teorica cumpleta. L’autore ricunnosce chì a terapia narrativa è a psicoterapia esistenziale venenu tramindui da sfondi filosofichi assai ricchi, ma assai diversi. Ci hè statu solu uni pochi di filòsufi chì anu pruvatu à esaminà e similitudini trà u post-mudernisimu è l’esistenza. Sè unu cerca di cunnessione, puderia sempre truvà, in un pocu di dettagliu, quelli cunnessioni, ma ogni filusufìa hè veramente un prughjettu sfarente. A postura terapèutica, o pou sto, hè una cosa assai diversa. A terapia narrativa ùn usa micca solu u postmodernismu cum’è un fondu filosoficu è a psicoterapia esistenziale ùn usa micca solu una filusufìa stretta di l’esistenzialismu. Invece, sti sfondi filusòfichi sò un modu applicabile di utilizà queste diverse posture terapeutiche per l’usu di pruvà à aiutà à guarì e nostre malatie mentali. Cumu Foucault hà dichjaratu in a so ultima entrevista cunnisciuta (William V. Spanos, P.153) “Per mè Heidegger hè sempre statu u filòsufu essenziale … U mo sviluppu filusuficu tutale hè statu determinatu da a mo lettura di Heidegger”.

Chì sò alcune di e direzioni future per addensà a terapia narrativa cù a psicoterapia esistenziale? A prima terapia narrativa faria bè per elaburà ulteriormente ciò chì si intende per addensà a storia preferita. Chì significarà per fà sta storia più reale o u focu principale nantu à e grandi narrazioni? Ci hè bisognu di più discussione filusòfica nantu à l’idea di significatu, postu chì e duie forme di terapia anu un enfasi maiò nantu à a creazione di significatu, ma solu venenu da diverse anguli è diversi prughjetti. A quistione puderia ancu esse dumandata sò sti dui terapii diffirenti cum’è cumpatibili cum’è questu autore suggerisce chì sò. Se no, perchè micca? È ci hè una manera di avanzà ?

Quandu sta storia (pusizioni teorica) vene à a fine, hè impurtante di ricurdà chì queste sò dumande è micca verità assolute. A storia pò ancu esse cambiata aghjustendu dettagli sottili è sottrae e distrazioni. L’unica cosa chì pò esse dichjaratu hè chì a terapia narrativa è a psicoterapia esistenziale sò straneri chì viaghjanu a stessa strada.

Referenze

1. Bugental, James FT (1999). A psicoterapia ùn hè micca ciò chì pensate: purtendu l’ingaghjamentu psicoteraputicu in u mumentu di vita. Phoenix, Az.: Zeig Tucker & Theisen Publishers.

2. A Custruzzione Suciali di a Rialità. (2009, 8 di lugliu). In Wikipedia, L’Enciclopedia Libera. Retrieved 22:46, July 8, 2009, da http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=The_Social_Construction_of_Reality&oldid=301080937.

3. Spanos, Williams V. (1993). Heidegger è a critica: Ritruvà a pulitica culturale di a distruzzione. Minneapolis, MN: University of Minnesota Press.

4. Teoria di l’intelligenza multiple. (2009, 4 d’aostu). In Wikipedia, L’Enciclopedia Libera. Retrieved 16:07, August 4, 2009, da http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Theory_of_multiple_intelligences&oldid=306033977.

5. Yalom, Irvin D. (1980). Psicoterapia esistenziale. New York: Basic Books.

Video about How To Prove That A Language Is A Context-Free Language

You can see more content about How To Prove That A Language Is A Context-Free Language on our youtube channel: Click Here

Question about How To Prove That A Language Is A Context-Free Language

If you have any questions about How To Prove That A Language Is A Context-Free Language, please let us know, all your questions or suggestions will help us improve in the following articles!

The article How To Prove That A Language Is A Context-Free Language was compiled by me and my team from many sources. If you find the article How To Prove That A Language Is A Context-Free Language helpful to you, please support the team Like or Share!

Rate Articles How To Prove That A Language Is A Context-Free Language

Rate: 4-5 stars
Ratings: 7286
Views: 73589527

Search keywords How To Prove That A Language Is A Context-Free Language

How To Prove That A Language Is A Context-Free Language
way How To Prove That A Language Is A Context-Free Language
tutorial How To Prove That A Language Is A Context-Free Language
How To Prove That A Language Is A Context-Free Language free
#Thickening #Narrative #Therapy #Existential #Psychotherapy

Source: https://ezinearticles.com/?Thickening-Narrative-Therapy-Through-Existential-Psychotherapy&id=2948321

Related Posts

default-image-feature

Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World Abbreviations, Acronyms and Terminology in the World of Learning English

You are searching about Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World, today we will share with you article about Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World was compiled and edited by…

default-image-feature

How To Find Product Key For Windows 8.1 Single Language 79 Secrets On How To Increase Your Income Through Your Personal Brand in 2017

You are searching about How To Find Product Key For Windows 8.1 Single Language, today we will share with you article about How To Find Product Key…

default-image-feature

Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World What Do All the ESL Acronyms Mean?

You are searching about Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World, today we will share with you article about Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World was compiled and edited by…

default-image-feature

Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World Teaching English As A Foreign Language – Seven Reasons Why Using Music Is Important

You are searching about Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World, today we will share with you article about Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World was compiled and edited by…

default-image-feature

How To Change The Language Setting Of My Yahoo.Email Account A Peak Inside Their Lives

You are searching about How To Change The Language Setting Of My Yahoo.Email Account, today we will share with you article about How To Change The Language…

default-image-feature

Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World The English Phonetic Alphabet is a Tool For English As a Second Language (ESL) Learners

You are searching about Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World, today we will share with you article about Https Blog.Esl-Languages.Com Blog Esl Most-Spoken-Languages-World was compiled and edited by…